Vriendenloterij

Steun het carnaval in Delft en speel mee met de Vriendenloterij

Beste Carnavalsvrienden,

De Stichting Delftse Carnaval Viering (DCV) heeft al heel lang de wens om het “Carnaval in Delft in stand te houden” te realiseren. Hierdoor kunnen wij namelijk meer activiteiten organiseren, de optocht en marktactiviteiten in stand houden en feesten te organiseren voor iedereen, jong en oud. Maar daar is wel extra geld voor nodig.

Daarom zijn wij nu Goed Doel van de VriendenLoterij!  Samen met de VriendenLoterij gaan we acties organiseren om onze clubkas te spekken!

De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden.

Je kiest bij de VriendenLoterij zelf voor welk goed doel je meespeelt.

Zoals eerder vermeldt kan je nu ook meespelen met de Vrienden Loterij voor de DCV. En dat is zeker de moeite waard!

Ook voor de DCV kun je nu meespelen met de VriendenLoterij. En dat is zeker de moeite waard!

• De helft van jouw lotprijs gaat direct naar onze clubkas.
  • Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je iedere maand kans op meer dan 100.000 prijzen.

Hoe meer loten we verkopen, hoe sneller we het “Carnaval in Delft in stand te houden” kunnen realiseren. Steun de DCV en maak kans op € 100.000,-!

Als het kopen van loten niet aan de orde is, kan je heel makkelijk (met 1 telefoontje) het bestaande lot laten omzetten naar de DCV.

Dit kan heel gemakkelijk door contact op te nemen met de Vrienden Loterij.

Het telefoonnummer is: 020-673 22 49

Een kleine moeite voor een heel goed doel!!!!!

Met vriendelijke groet,
Willem Baijens