Inschrijven optocht

Iedereen kan in principe meelopen of rijden in de Grote Optocht. U dient zich echter wel in te schrijven. Als u zich inschrijft, betekent dat automatisch dat u akkoord gaat met het optochtreglement. In dit reglement treft u allerhande informatie omtrent de optocht. De wijze van jurering, kosten voor reclame en natuurlijk hoe u zich dient te gedragen. Klik hier om het reglement te downloaden.

Inschrijvingen zijn beschikbaar voor twee type deelnemers, te weten : Carnavalesk of Commercieel.

Inschrijven Carnavalesk

Digitaal of op papier.

Digitaal:

1. Download hier het excel bestand.
  2. Open het bestand in Excel 2007 of hoger.
  3. Vul de gevraagde gegevens in
  4. Sla het bestand op onder uw eigen naam. ( bijvoorbeeld inschrijving Hebbie-effie 2021.xlsx)

Heeft u als vereniging meerdere inschrijvingen in diverse categorieen, ga dan als volgt te werk.

Voer stap 1- 4 uit.

Wijzig nu de gegevens omtrent categorie etc. Klik op "opslaan als" en kies een logische naam. Herhaal deze stap, totdat u alle inschrijvingen heeft verwerkt.

Papier:

1. Download hier het PDF document
  2. Druk het document af.
  3. Vul het document in
  4. Verstuur de documenten naar;

Stichting Delftse Carnaval Viering
van Bronckhorststraat 26
2612 XV DELFT

Tip! U kunt het document ook scannen m.b.v. uw telefoon. Er zijn diverse gratis apps beschikbaar in google Playstore. Verstuur het gescande document naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Inschrijven Commerciele deelname.

Digitaal:

1. Download hier het word bestand.
  2. Open het bestand in word 2007 of hoger.
  3. Vul de gevraagde gegevens in
  4. Sla het bestand op onder uw eigen naam. ( bijvoorbeeld inschrijving Hebbie-effie 2021.docx)

Heeft u als organisatie meerdere inschrijvingen, ga dan als volgt te werk.

Voer stap 1- 4 uit.

Wijzig nu de gegevens . Klik op "opslaan als" en kies een logische naam. Herhaal deze stap, totdat u alle inschrijvingen heeft verwerkt.

Papier:

1. Download hier het PDF document
  2. Druk het document af.
  3. Vul het document in
  4. Verstuur de documenten naar;

Stichting Delftse Carnaval Viering
van Bronckhorststraat 26
2612 XV DELFT

Heeft u toch nog vragen, dan staan wij u graag te woord.