Het Kabbelgat heeft een rijk verenigingsleven. Alle verenigingen zijn jaren geleden ontstaan hebben een eigen signatuur en rijke geschiedenis. Zoals ooit een wijs mens sprak: "Carnaval Verbroederd" en daarom werken zij nauw samen om het carnaval in het Kabbelgat te laten bruisen, zonder hun eigen identiteit te verliezen. De Opwarmavond is hiervan het meest duidelijke voorbeeld. Dit grandioze knalfeest is binnen enkele dagen uitverkocht en voor velen de aftrap van het carnaval.

Wilt u lid worden van een vereniging of meer informatie hebben omtrent activiteiten die zij organiseren, klik dan op het betreffende logo.

Secretariaat apestaart derooierijers.nl  Secretariaat

Secretariaat.  Secretariaat doorzakkers-w
C.V. de Rooie Rijers C.V. de Belhamels E.D.C.V. de Olijkers C.V. de Sepneuten   C.V. de Doorzakkers

Op zoek naar een groepering of zelf een groepering aanmelden, kijk bij groeperingen of neem contact op met het secretariaat.