Even voorstellen.

John650 450

Hallo Kabbelaars en mede stadbewoners, wij stellen ons even aan u voor…

Z.D.H. stadsprins John 2e en H. D. H. stadsprinses Mirjam de 1e Kabbelaars 44e in het dagelijks leven zijn wij John en Mirjam Breedijk, ouders en schoonouders van Daniëlle & Wesley en

Rick & Ashley en grootouders van Kaylee, Keano, Lynn en het vierde kleinkind is op komst.

Overdags is John werkzaam als installatie-monteur en Mirjam runt alles in en om het huis.Onze hobby’s zijn creatief bezig zijn met alles wat met styling te maken heeft en uiteraard zijn we met carnaval overal te vinden. Carnaval zit ons in het bloed en daar zullen sommigen ons dan ook wel van herkennen.

Carnavallen doen wij al vanaf onze luiertijd….polonaise lopen om de tafel heen en als je wat ouder was dan mocht je mee naar de optocht kijken en vanaf dat moment kruipt het carnavalsbloed waar het niet gaan kan.

De reden dat wij van Kabbelgat “Sprookjesstad” gaan maken is dat het leven voor iedereen een sprookje moet zijn. Laat je dromen uitkomen, ongeacht je leeftijd of wat voor reden dan ook.

De droom van John was om mee te doen in het programma Utopia 2 en van niets iets te maken, door iets moois neer te zetten.

De droom van Mirjam was om ooit prinses te zijn tijdens het carnaval en dat wij dan gevraagd werden als stadsprinsenpaar was dan ook een hele eer en een droom die uitkwam en komt voor ons beiden.

We gaan dan ook samen met jullie een sprookjesachtig carnavalsseizoen neerzetten en we gaan feesten als nooit tevoren…. zodat we met z’n allen herinneringen maken voor later en we ooit het carnavalssprookje kunnen beginnen met….

“Er was eens….”

Tot ziens tijdens de carnavalsavonden, heel veel plezier en vooral: geniet van je eigen sprookje

Alaaf