Het stadsprinsenpaar gaat door en blijft nog een jaar op hun post

Het is inmiddels al weer een jaar geleden dat wij bekend gemaakt werden als Jubileum Stadsprinsenpaar, Stadsprins John 2e en Stadsprinses Mirjam 1e Kabbelaars de 44e.

We wisten wel dat het leuk ging worden, maar dat het zó fantastisch zou zijn hadden we nooit gedacht. Wát hebben we fantastische uittredens gehad, om nooit te vergeten.

Het groot carnaval was ook super geslaagd en de grote opkomst van jullie op de markt, ondanks dat de optocht niet doorging, was één en al gezelligheid en we hebben het er zoals het echte feestvierders betaamd ons er niets van aan getrokken en één groot feest van gemaakt.

Fantastisch.

Helaas kwam er een kink in de kabel door die vervelende Corona situatie, waardoor er avonden afgezegd moesten en moeten worden. Dit was en is voor iedereen verdrietig en is voor niemand leuk, maar we laten ons niet kennen en we zouden geen echte Kabbelaars zijn als we bij de pakken neer gaan zitten.

Het komende jaar is dan wel het carnaval afgelast, maar zodra de kans en de mogelijkheid zich voordoet staan wij te popelen om er met jullie samen een fantastisch en onvergetelijk feest van te maken.

Dit betekent dan ook dat wij, Stadsprins John 2e en Stadsprinses Mirjam 1e tot november 2021 het Stadsprinsenpaar zullen blijven. Deze periode beschouwen we dan ook maar even als een grote pauze om later met volle enthousiasme weer voluit te kunnen gaan feesten. Wij blijven er op een positieve wijze naar uitzien en we hopen jullie ook.

Pas goed op jezelf en hou je aan de maatregelen, des te eerder kunnen we weer feesten.

Met tóch een carnavaleske groet Alaaf, Alaaf, Alaaf….

stadsprins44

Even voorstellen.

John650 450

Hallo Kabbelaars en mede stadbewoners, wij stellen ons even aan u voor…

Z.D.H. stadsprins John 2e en H. D. H. stadsprinses Mirjam de 1e Kabbelaars 44e in het dagelijks leven zijn wij John en Mirjam Breedijk, ouders en schoonouders van Daniëlle & Wesley en

Rick & Ashley en grootouders van Kaylee, Keano, Lynn en het vierde kleinkind is op komst.

Overdags is John werkzaam als installatie-monteur en Mirjam runt alles in en om het huis.Onze hobby’s zijn creatief bezig zijn met alles wat met styling te maken heeft en uiteraard zijn we met carnaval overal te vinden. Carnaval zit ons in het bloed en daar zullen sommigen ons dan ook wel van herkennen.

Carnavallen doen wij al vanaf onze luiertijd….polonaise lopen om de tafel heen en als je wat ouder was dan mocht je mee naar de optocht kijken en vanaf dat moment kruipt het carnavalsbloed waar het niet gaan kan.

De reden dat wij van Kabbelgat “Sprookjesstad” gaan maken is dat het leven voor iedereen een sprookje moet zijn. Laat je dromen uitkomen, ongeacht je leeftijd of wat voor reden dan ook.

De droom van John was om mee te doen in het programma Utopia 2 en van niets iets te maken, door iets moois neer te zetten.

De droom van Mirjam was om ooit prinses te zijn tijdens het carnaval en dat wij dan gevraagd werden als stadsprinsenpaar was dan ook een hele eer en een droom die uitkwam en komt voor ons beiden.

We gaan dan ook samen met jullie een sprookjesachtig carnavalsseizoen neerzetten en we gaan feesten als nooit tevoren…. zodat we met z’n allen herinneringen maken voor later en we ooit het carnavalssprookje kunnen beginnen met….

“Er was eens….”

Tot ziens tijdens de carnavalsavonden, heel veel plezier en vooral: geniet van je eigen sprookje

Alaaf