De nieuwe hoogheden heten u van harte welkom.

Leon-wendy-450Wij willen ons graag even aan u voorstellen.

Na 40 jaar een Stadsprins te hebben gehad is het nu toch gebeurd het eerste Stadsprinsenpaar is een feit. Stichting D.C.V. Wil aan jullie voorstellen Z.D.H. Stadsprins Leon de eerste en H.D.H. Stadsprinses Wendy de eerste Kabbelaars de 41ste.

Leon en Wendy zijn bekend in het Kabbelgat en vinden het een eer om als eerste Stadsprinsenpaar het Kabbelgat te promoten. Hun thema is daarom geworden SAMEN STAAN WE STERK.

Velen van jullie weten dat wij een zware tijd hebben gehad, op dit moment hebben wij allebei een nieuwe baan en hebben we na lang beraad en steun vanuit diverse kanten besloten om er volledig voor te gaan. Het thema is ontstaan omdat we er samen privé sterker uit zijn gekomen, daarbij is ook de denktank in het leven geroepen om het Kabbelgat nieuw leven in te blazen, zodat we met zijn alle er een feestje van gaan maken.

Wij, als Stadsprinsenpaar, gaan trots voorop in de polonaise en hebben er heel veel zin om samen met alle prinsen, prinsessen, prinsenparen en alle kabbelaars, er een topjaar van te gaan maken.

Ons motto is: leef het leven zoals ik/wij dat willen. En nooit meer naar huis…

Leon en Wendy Vermeulen.

Fandome