Vriendenloterij

Steun het carnaval in Delft en speel mee met de Vriendenloterij

Beste Carnavalsvrienden,

De Stichting Delftse Carnaval Viering (DCV) heeft al heel lang de wens om het “Carnaval in Delft in stand te houden” te realiseren. Hierdoor kunnen wij namelijk meer activiteiten organiseren, de optocht en marktactiviteiten in stand houden en feesten te organiseren voor iedereen, jong en oud. Maar daar is wel extra geld voor nodig.

Daarom zijn wij nu Goed Doel van de VriendenLoterij!  Samen met de VriendenLoterij gaan we acties organiseren om onze clubkas te spekken!

De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden.

Je kiest bij de VriendenLoterij zelf voor welk goed doel je meespeelt.

Zoals eerder vermeldt kan je nu ook meespelen met de Vrienden Loterij voor de DCV. En dat is zeker de moeite waard!

Nieuwe Groepering in het Kabbelgat

Graag willen wij ons presenteren als een nieuwe groepering in Delft. Officieel opgericht op 11 november 2015 als c.g. De HEINTJES.  De naam refereert aan een zangeres uit de oertijd namelijk Heintje Davids, die met pensioen ging en dan toch weer op de planken ging staan en dan weer stopte en dan weer doorging. Zo ook wij, die de loopgroep vormde, aangevuld met oud-prinsessen en anderen 'diehards' van c.v. Goud van Oud en nu dus ook weer doorgaat als Carnavals Groepering.

Tot Ziens op jullie avonden.

Kabbelgat Sjaal

Bestand 21-11-16 10 03 58

Beste Kabbelaars, Er is een orginele Kabbelgat sjaal te koop voor €10,- per stuk.

Als u er graag een wilt hebben kunt u deze bestellen, in de kleuren van onze mooie stad Delft.

De jaarlijkse biertapwedstrijd is gewonnen deDCV Staprinsenpaar Leon & Wendy bleken onverslaanbaar. Van harte gefeliciteerd met de overwinning. Met belangstelling zal er worden uitgekeken naar de Biertap wedstrijd 2018. De DCV zal de organisatie voor haar rekening nemen.

biertap2017

Stadsprinsenpaar wint Biertapwedstrijd 2017