Nieuwe Hoogheden bij de Belhamels

BelH2019

Na de carnavaleske afgang van H.D.H. Prinses Hillie 1ste, Belhamel de 20e was het een gezellige avond in de Kantine van Full Speed.

En naar mate de klok verder tikte naar 23:11uur werd het spannender in de zaal.

Toen zette Muziekmakerij  't Zootje de Aida in en werden de nieuwen van de Belhamels naar binnen gebracht.

Tot ieders verbazing kwamen Patrick en Kimberly te voorschijn. Na het aankleden en het omhangen van de prinselijke versierselen, staan zijn, als Z.D.H. Prins Patrick de 1e, 21e Belhamel der Belhamels en H.D.H. Prinses Kimberly, klaar om gedurende dit seizoen voorop te gaan in in iedere polonaise.

Patrick Kramer is in het dagelijks leven trucker bij Simon Loos en Kimberly Janszen studeert.

Wij van de Stichting DCV en alle Carnavalsvierders, feliciteren C.V. de Belhamels met hun Prinsenpaar en wensen Prins Patrick en Prinses Kimberly  een geweldig seizoen.