Kabbelgatse onderscheiding

Arthur Brouwer was er van onder de indruk dat hij dit jaar deze prachtige onderscheiding in ontvangst mocht nemen. Arthur is geen onbekende in het Kabbelgat. Jarenlang bouwt hij voor de Fuilspuiters aan de praalwagen en heel wat ideeen uit zijn koker, zijn uitgevoerd door hem en vaak met de hulp van anderen.

Met zijn kenmerkende sigaar en gereedschap, is hij een verschijning bij de wagebouw. SInds mensenheugenis is hij ook bestuurslid bij de Fuilspuiters. Dankzij zijn inzet werden er tal van keren ludieke acties bedacht en uitgevoerd.

Arthur is een graag geziene gast op feestjes en heeft voor iedereen een goed woord. Een ras carnavalist.

Zijn jarenlange onvermoeide inzet, is reden geweest om hiervoor te huldigen. Net als zijn illustere voorgangers, heeft hij heel wat betekent voor het Kabbelgat en wij hopen nog jarenlang plezier van hem te hebben.

Wij feliciteren hem dan ook, namens alle Kabbelaars, met zijn welverdiende onderscheiding.