Xrta Kaarten Opwarmavond Delft

• Beschrijving

EXTRA KAARTEN

Na betaling liggen de kaarten klaar bij op naam de deur. Op vertoon van uw betalingsbewijs krijgt u toegang!

Aan de deur geen verkoop!!

Het Feest van 't Kabbelgat

Aan de deur geen verkoop!!!

Jaarlijks verzorgen alle Delftse carnavalsverenigingen, de OPWARMAVOND. Deze feestavond vindt plaats vlak voor Groot carnaval en zal ook deze editie worden opgeluisterd door topartiesten, kapellen en nog veel meer. Kortom een feest dat u niet mag missen.

Met gepaste trots kunnen wij u melden dat Lamme Frans van de Partij is. Hij is onder meer bekend van de krakers FEEST! , Wakker met een biertje in mijn Hand, Zo dronken  en Alles moet op. Wij hoeven u niet te overtuigen dat je dit niet wil missen.

We hebben nog een klapper . Schorre Chef met zijn hit uit 2018 'Ik moet zuipen, "

Kortom alles is in huis om dit feest weer een knaller te laten worden. Het dak gaat er weer van af in Sporthal Kerkpolder op de Kerkpolderweg 10 in Delft. Aanvang 20.30 u. Zaal open om 19:30 uur.

Toegang v.a. 16 jaar. Carnavalskleding en garderobe verplicht!  Om legitimatie kan worden gevraagd Onder 18 jaar wordt geen alcohol geschonken.