Beste Vriend van ’t Kabbelgat,

Het is weer oktober en dat betekent dat het carnaval weer gaat losgebarsten. Plannen zijn gesmeed en ideeen worden uitgevoerd. In het huidige economische klimaat en de torenhoge kosten die wij hebben om het carnaval in Delft te ondersteunen en te kunnen blijven vieren, is financiële steun ontontbeerlijk voor de Stichting DCV.

Mede door uw financiële bijdrage aan de Vrienden van 't Kabbelgat kunnen wij nog steeds voldoen aan onze doelstelling: “Het promoten van Carnaval in het Kabbelgat”.

Het bestuur der Stichting Delftse Carnaval Viering hoopt daarom ook dit jaar op uw bijdrage; voor het seizoen 2018 – 2019 is deze ongewijzigd: €  35,-- per persoon.   Als "vriend" ontvangt een gratis toegangskaart voor het Prinsenbal ter waarde van 11 euro.

Bent u al lid dan wordt uw pasje de eerste week van november bezorgd.

Onze penningmeester hoopt uw bijdrage, €  35,-- per persoon, te kunnen ontvangen vóór 15 november 2018 (eerder mag ook, graag zelfs!) op:

IBAN rekeningnummer:  NL90 INGB 0003895472 t.n.v. Stichting DCV o.v.v. Vrienden van ’t Kabbelgat. U kunt natuurlijk ook gemakkelijk online bestellen en betalen. Klik hier

Ieder betalend lid krijgt een pasje op zijn of haar eigen naam. Indien u een betaling doet voor uzelf tegelijkertijd met die voor uw partner wordt u verzocht ook de naamsgegevens van uw partner bij de betaling te vermelden zodat voor haar of hem een eigen op naam gesteld pasje vervaardigd kan worden.

Na ontvangst van uw bijdrage zal uw vriendenpas die geldt als toegangsbewijs t.z.t. voor het Stadsprinsenbal 2018 worden toegezonden. Het Stadsprinsenbal vindt plaats op 10 november.

Tevens nodigen wij u uit voor de receptie van de nieuwe Stadsprins, Z.D.H. Prins ???, Kabbelaar de 43ste in Onder Ons, op zondagmiddag 11 november van 16.00 uur tot 18.00 uur.

Verder gelieve u alvast de datum vrijdag 4 januari 2019 in uw agenda noteren: de Nieuwjaarsreceptie/feest  van de stichting DCV;

Ook geldt de pas voor de avond van de Vrienden van het Kabbelgat op vrijdag 18 januari 2019; aanvang 21.00 uur.  (nadere info volgt t.z.t).

Wij verzoeken u, indien u over een e-mail adres beschikt dat bij ons nog niet bekend is dit door te geven via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.