Hanger in Goud 2017 - 2018

Op 5 januari is de nieuwjaarsreceptie van de Stichting D.C.V. geweest. Het was een gezellige maar erg drukke avond.Onder het genot van een drankje hebben we elkaar een gelukkig 2018 gewenst.

Het was een gezellige sfeer. Op een gegeven moment nam de voorzitter van C.G. de Westergabbers de microfoon in de hand. Hij riep het stadsprinsenpaar naar voren, want hij moest de prijs die ze gewonnen hadden bij de optocht nog terug geven.

Hij riep de Westergabbers naar binnen. Deze werden gevolgd door de Sint en 2 zwarte pieten. Sinterklaas had een gedicht voor het Stadsprinsenpaar en gaf ze daarnaast nog een cadeau (Licor 43).

Toen barstte het feest los, totdat de Grootvorst der Stichting D.C.V. de Westergabbers naar voren riep.  Het was direct erg druk voorin de zaal, zo'n grote groepering, waarvan er heel veel leden aanwezig waren. De Hanger in goud werd uitgereikt aan Fred Flipse, dit voor zijn hulp aan iedereen in het Kabbelgat. Voor het eerst dit jaar werd er een tweede hanger uitgedeeld binnen dezelfde groepering/vereniging. De tweede hanger in goud werd uitgereikt aan Willem  Baijens. Heren draag hem met trots.