In 't Kabbelgat zijn naast de verenigingen ook diverse groeperingen actief. Sommigen gedurende het gehele seizoen, terwijl anderen alleen tijdens het Groot Carnaval te zien zijn. Vaak zijn dit gelegenheidsgroeperingen, die ontstaan uit vrienden en kennissenclubjes.

Vooral deze groeperingen zijn vaak actief in de Grote Optocht en dingen dan mee naar de prijzen. KIHEN is zo'n duidelijk voorbeeld. Deze twee dames maken elk jaar werkelijk de mooiste creaties en laten de vakkundige optochtjury en het publiek, keer op keer versteld staan.

Wilt u ook een groepering oprichten en actief deelnemen aan de Grote Optocht of andere carnavaleske activiteiten, neem dan contact op met het secretariaat van de DCV. Wij helpen u graag verder.

Door op onderstaande logo's te klikken wordt u doorverwezen naar de betreffende website van de groepering, mits aanwezig.

Westergabbers   Delftsblah  Jokers  KIHEN Kabbelgat
 c.g. de WesterGabbers  c.g. Dellufs Blâh  c.g. de Feestjokers  c.g. K.I.H.E.N.
NOAD Kabbelgat    Vol Glas
 c.g. N.O.A.D  c.g. de HEINTJES  Carnavals Duo Die Twee  c.g. Vol Glas